2011. augusztus 28., vasárnap

Tiltakozás!

Egy ideje nem írtam posztot, mert az egészségi állapotom hirtelen és nem kiszámíthatóan, negatív irányt váltott. Eddig szinte csak feküdni tudtam. Állapotom  maradandó, és mínusz egy, de inkább két pont a munkaerőpiacon... Ha kicsit elengedném magam, olyan könnyen tudnék pánikba esni... De majd máskor.  Így, ha bejegyzésem kissé rövid, és kevésbé tetsző megfogalmazású lesz, kérném mindenki megértését. Most csak ennyire futja az erőmből.
Fájdalmaimról való figyelemelterelésként, igyekeztem tájékozódni a munkaerőpiacról. Talán nem is meglepő, hogy demonstrációk sorozata következik, ellenben van köztük ami aggasztó.
2011. szeptember 12.-én 11. órától élőlánc a Parlament körül, az új munkatörvénykönyv bevezetése ellen. Szép, nyugalmas. Még arra is figyelmet fordítottak a szervezők, hogy az élőlánc ne akadályozza a képviselők, ki illetve be menetelését a Parlamentbe.
Ami viszont már komolyabbnak tűnik, és véleményem szerint nagyobb hatással is bír, az a 2011.szeptember 29.-ei rendvédelmes demonstráció, melyhez már 50 szakszervezet, és társadalmi szervezet jelezte csatlakozási hajlandóságát. Ők szintén az ellen tiltakoznak ami ellen előtte az élőlánc.  Sokan lesznek, nagyon sokan. Bár egyet értek a tiltakozás miértjével, több dolog is aggaszt, kár, hogy a kormányt nem annyira. Mert ha így lenne, már rég finomított volna mind a viselkedésén, mind a hozzáállásán. Maga a felhívásra készített videofelvétel igen erőteljes, és még barátságosnak sem mondanám. Kiderül belőle, hogy a "bohócügyi államtitkár"-t sem emésztették meg ( amit nem is csodálok). Az a lekezelő mondat úgy érzem nem volt túl szerencsés, főleg nem a rendvédelmi erőkkel szemben. Akkor konstatáltam, hogy jelenlegi kormányunk igen bátor! A videó eszembe juttatta 2006 őszét, és talán ez rémített meg igazán. Ha az én elveimért tesznek is valamit, akkor sem szeretném, ha olyan módon. Én akkor itthon reszkettem egyedül a kisfiammal, és konkrétan féltem. Ha bele gondolok, akkor kijelenthetjük, hogy nem a rendvédelem gyújtogatott, és vert szét rendőr fejeket téglával. Ellenben most a rendvédelem felhívása sugallja az agressziót. Ez nem jó jel. Remélem nem jól látom, és maximálisan bízni próbálok benne, hogy a rendvédelem okosabb, értelmesebb, mint a 2006-os részeg ( ki a piától, ki a tömegpszichózistól részegült meg) tömeg.
Nem tudom, mit gondol most magában a törvényhozók "csapata". Meddig akarnak elmenni a kisember -nyugodtan kijelenthetem- ellen hozott törvényekkel. Én emlékszem, hogy 2006-ban a tömeg azt kiabálta a rendőrségnek, hogy " Álljatok át! Álljatok át!". Nem álltak. Szeptember 29.-én viszont Ők lesznek eleve a demonstrálók, és a videó felhívás alapján igen mérgesek.
A kormánynak természetesen az  a dolga, hogy törvényeket hozzon, igazgassa az ország dolgait, de az ország azokból az emberekből áll, akik erre meghatalmazást adtak a képviselőknek. Épp ezért figyelembe kéne venni, hogy mi az amit ez a társadalom elfogad, és mi az amit már végképp nem. És most már nem egy, nem két szervezet, demonstráció, magánvélemény mutat utat. Azt mondják elég! Az egész ország érdekében jó lenne, ha a kormány meghallaná az üzenetet, és nem feszegetné tovább a húrt. Most befejezem eszmefuttatásomat, mert eddig bírtam ülő helyzetben lenni, várnak a gyógyszereim.
De  azért ne feledje senki: érdemes a munkavállalókkal egyeztetni, közös nevezőt létre hozni, mert Ők nagyon sokan voltak, vannak  és lesznek is mindig. Ez pedig nem vitatható, hogy nagy erőt jelent.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése