2012. május 23., szerda

Mai happy :-)

Volna egy rövid BKV-story-m, mely valójában köszönetnyilvánítás "két ismeretlen fiatalember"-nek, ahogy a Határ úti metro forgalmi ügyeletese fogalmazott.
A minap sajna elhagytam a bérletem, benne, a még csak 10 napja vásárolt 9800 ft-os szelvénnyel. Már feladtam a keresést, és következő BKV-s utazásomon szídva magam, de újabb 10 000 ft-al felkészülve indultam útnak. Mivel volt még a táskámba egy használatlan jegy, meg ugye a 10 000 ft. elköltése sem tett boldoggá, valamilyen sugallatra délutáni visszautamig halasztottam az újabb bérlet megvásárlását. Bár fogalmam nem volt, hol hagyhattam el, gondoltam ahol fel, illetve leszállok a metróról megkérdem az illetékeseket,hogy nem-e adtak le egy bérletet, személyes arcképemmel díszítve. Na nem mintha nagy reményeket fűztem volna küldetésem sikeréhez, de még mindíg jobb ötletnek  tűnt, mint padok alatt, meg kukákba benézve keresgetnem... És lám! Van még az emberekben érdeklődés mások iránt, mivel a bérletem leadták, szelvénnyel, tokkal, mindennel együtt, és nem hagyták, hogy valahol a földön ezren galoppoljanak át rajta. A 10 000 ft-os pótköltség megspórolását pedig külön köszönöm a két ismeretlen fiatalembernek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése